پوموآ PUMOA

210000 تومان

مشخصات:

  • تک جزئی
  • ضد اسید
  • ضد آب
  • قدرت چسبندگی بالا
  • خاکستری رنگ

6 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

عایق رطوبتی پوموآ PUMOA

یکی از دغدغه‌هایی که همواره بشر از گذشته تاکنون با آن مواجه است و برای مقابله با آن از روش‌های مختلفی استفاده کرده است، جلوگیری از نشتی و ورود آب و رطوبت است. بدین منظور با گذشت زمان، عایق‌های رطوبتی متنوعی ساخته و تولید شده‌اند. عایق رطوبتی پوموآ PUMOA یکی از بهترین عایق‌های رطوبتی است که ساخته برند تاوکس است. برای آشنایی بیشتر با این نوع از عایق و نحوه عملکرد آن با ما همراه باشید.

پوموآ PUMOA چیست؟

پوموآ PUMOA نام محصولی از برند تاوکس است که برای آب بندی سطوح مختلف در برابر نشتی آب و یا رطوبت مورد استفاده قرار می‌گیرد. عایق رطوبتی پوموآ نوعی عایق پلیمری است که برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل و یا خارج از مخزنی به کار برده می‌شود. عایق رطوبتی پوموآ PUMOA خاکستری رنگ است و بعد از اینکه به طور کامل خشک شود، رنگ آن به رنگ مشکی و زغالی تغییر می‌یابد.

عایق‌های پلیمری انواع مختلفی دارند و بنا به مواد تشکیل دهنده، به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. عایق‌های پلیمری نانو، عایق‌های پلیمری سیمانی و عایق‌های پلیمری سفید از جمله مهم‌ترین انواع مختلف عایق‌های رطوبتی پلیمری هستند.

پوموآ PUMOA - آیژه
پوموآ PUMOA – آیژه

کاربرد عایق پوموآ

با توجه به اینکه عایق‌های پوموآ از عایق‌های رطوبتی تک جزئی هستند و به عبارتی برای مصرف آنها نیازی به ترکیب آنها با هیچ ماده دیگری نیست، می‌توان از پوموآ PUMOA در محیط‌های مختلفی استفاده کرد. در محیط‌هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام، استخر، سونا و جکوزی، آشپزخانه، سد، حوضچه‌های آب، تأسیسات آبرسانی، کاشی کاری و تأسیسات دریایی، می‌توان از عایق رطوبتی پوموآ استفاده کرد.

علاوه بر محیط‌های ذکر شده، می‌توان از پوموآ برای آب بندی سطوح افقی و عمودی، پر کردن درزها و شکاف‌ها و همچنین الاستیک کردن کنج تراس‌ها و استخرهایی که مستعد ترک خوردن هستند نیز، استفاده کرد.

نحوه مصرف عایق پوموآ PUMOA

همان‌طور که قبلاً نیز گفته شد، پوموآ PUMOA یک نوع عایق رطوبتی پلیمری است. این عایق سوسپانسیونی طوسی رنگ است که پس از کیورینگ (خشک شدن) به رنگ مشکی و زغالی تغییر رنگ می‌دهد. افرادی که قصد استفاده از عایق پوموآ را دارند، می‌توانند با استفاده از یک قلم‌مو این ماده را بر روی سطح مورد نظر اعمال کنند و منتظر بمانند تا پوموآ به طور کامل خشک شود و رنگ آن زغالی شود.

نحوه مصرف پوموآ PUMOA - آیژه
نحوه مصرف پوموآ PUMOA – آیژه

ویژگی‌ها و مزایای عایق پوموآ

عایق رطوبتی پوموآ مزیت‌های بسیار زیادی دارد و می‌توان گفت یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، استفاده از عایق پوموآ PUMOA است. می‌توان گفت، تک جزئی بودن این محصول یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های آن است. چراکه برای اعمال پوموآ نیاز به هیچ سیمان و یا آبی نیست و با استفاده از یک قلم‌مو می‌توان به راحتی آن را بر روی سطح مورد نظر اعمال کرد. بالا بودن مقاومت کششی و تنشی در مقابل تغییر شکل‌های ایجاد شده نیز از دیگر مزایای عایق پوموآ است. ماده پوموآ یکی از بهترین ماده‌ها برای درزگیری مقاطع کم است.

در هنگام استفاده از عایق پوموآ PUMOA می‌توان برای کاهش هزینه‌های ناشی از خرید عایق پوموآ، یک لایه ژل الاستومتری به کار برد و بعد از آن برای پوشش نهایی از عایق پوموآ PUMOA استفاده کرد.

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
وزن

سه کیلویی, یک کیلویی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوموآ PUMOA”
  • ضمانت بازگشت کالاضمانت ارائه بهترین محصول
  • ضمانت اصل بودن کالاگارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • امکان پرداخت آنلاینپرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب
  • آماده ارسال از انبار فروشگاهارسال کالا از ۱ روز کاری دیگر
بازگشت به بالا